RSS data
Novinky
Feb
1
Vítejte na stránkách technické podpory
Vytvořil TDS - TECHNIK 01.02.2018 14:33

Pokud jste již zaregistrováni, tak se nejprve přihlaste v levém okénku na této stránce. Pokud dosud zaregistrováni nejste, tak se prosím nejprve zaregistrujte. Potřebujete-li více informací k postupu pro registraci a přihlášení, přečtěte si podrobný návod k technické podpoře.

V případě, že máte dotaz na funkčnost nebo se u Vás vyskytl technický problém, tak nás můžete kontaktovat:

  • telefonicky na čísle 284 691 444,
  • prostřednictvím chatu (pokud je levý odkaz Live Support ve stavu ONLINE),
  • založením nového požadavku.

Pokud jste narazili na technický problém, tak doporučujeme, abyste si nejprve ověřili, že pro Vaši licenci není k dispozici novější verze programu TDS-TECHNIK (po přihlášení na straně „Ke stažení“), ve které by problém již mohl být vyřešen.

 

V případě technického problému Vám pak nabízíme možnost řešení pomocí vzdáleného připojení programem TeamViewer. Kontaktujte nás telefonicky a domluvte si možnost tohoto připojení.

Pokud program TeamViewer na svém počítači nemáte, tak použijte tento odkaz pro stažení a pak program spusťte.

Jak to funguje? Stáhnete si a spustíte program TeamViewer a sdělíte nám dva číselné údaje, které se po jeho spuštění objeví: „Vaše ID“ a „Heslo“. To nám umožní připojit se, tj. vidět obraz na Vašem monitoru a ovládat myš a klávesnici Vašeho počítače stejně, jako bychom seděli u něj. Díky tomu můžeme snáze a rychleji zjistit příčinu problému. Vše přitom probíhá pod Vaším dohledem, na obrazovce uvidíte prováděné úkony. Po dokončení potřebných akcí se připojení ukončí a aplikaci TeamViewer můžete zavřít.


Help Desk Software by Kayako www.tds-technik.cz/support/index.php?