RSS data
Poslední aktualizace
Mar
16
Chybné zobrazování českých znaků ve starších verzích
Vytvořil TDS - TECHNIK 16.03.2021 10:24

Na počítačích s předinstalovanými Windows dochází někdy k tomu, že se v oknech starší verze programu TDS-TECHNIK nezobrazují správně české znaky, i když je ve Windows zdánlivě vše nastaveno správně.
V takovém případě pomůže postupovat podle návodu pro Windows 10 nebo podle návodu pro Windows 7.
Obdobný postup platí i pro správné nastavení slovenských znaků.

Důvodem problému je chybná verze souboru sserifee.fon ve složce c:\Windows\Fonts. Problém je možné opravit také tak, že zkopírujete tento soubor z počítače, ve kterém problémy se zobrazováním českých znaků nejsou, a přetáhnete ho do okna pro písma (tj. do složky c:\Windows\Fonts).

 


Pokračovat ve čtení »



Feb
1
Vítejte na stránkách technické podpory
Vytvořil TDS - TECHNIK 01.02.2018 14:33

Pokud jste již zaregistrováni, tak se nejprve přihlaste v levém okénku na této stránce. Pokud dosud zaregistrováni nejste, tak se prosím nejprve zaregistrujte. Potřebujete-li více informací k postupu pro registraci a přihlášení, přečtěte si podrobný návod k technické podpoře.

V případě, že máte dotaz na funkčnost nebo se u Vás vyskytl technický problém, tak nás můžete kontaktovat:

  • telefonicky na čísle 284 691 444,
  • prostřednictvím chatu (pokud je levý odkaz Live Support ve stavu ONLINE),
  • založením nového požadavku.

Pokud jste narazili na technický problém, tak doporučujeme, abyste si nejprve ověřili, že pro Vaši licenci není k dispozici novější verze programu TDS-TECHNIK (po přihlášení na straně „Ke stažení“), ve které by problém již mohl být vyřešen.

 

V případě technického problému Vám pak nabízíme možnost řešení pomocí vzdáleného připojení programem TeamViewer. Kontaktujte nás telefonicky a domluvte si možnost tohoto připojení.

Pokud program TeamViewer na svém počítači nemáte, tak použijte tento odkaz pro stažení a pak program spusťte.

Jak to funguje? Stáhnete si a spustíte program TeamViewer a sdělíte nám dva číselné údaje, které se po jeho spuštění objeví: „Vaše ID“ a „Heslo“. To nám umožní připojit se, tj. vidět obraz na Vašem monitoru a ovládat myš a klávesnici Vašeho počítače stejně, jako bychom seděli u něj. Díky tomu můžeme snáze a rychleji zjistit příčinu problému. Vše přitom probíhá pod Vaším dohledem, na obrazovce uvidíte prováděné úkony. Po dokončení potřebných akcí se připojení ukončí a aplikaci TeamViewer můžete zavřít.


Pokračovat ve čtení »




Help Desk Software by Kayako www.tds-technik.cz/support/index.php?